Тема 8. ХВОРОБИ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ НОВОНАРОДЖЕНИХ
Практичне заняття.

1. Завдання для дистанційного навчання:
1) Тестування:
1. Новонароджений на джерело свiтла реагує:
А. Зажмурюванням очей;
Б. Короткочасною концентрацією уваги;
В. Не реагує.
2. Випинання i напруження великого тiм'ячка, розкриття сагiттального шва бiльш, нiж на 0,5 см, поряд iз проявом симптому Грефе свідчить про:
А. Про варiант норми;
Б. Про гiпотензiю;
В. Про наявнiсть внутрiшньочерепної гiпертензiї.
3. Основнi форми черепа в новонародженого це:
А. Долiхоцефалiчний, брахiоцефалiчний, баштоподiбний череп;
Б. Круглий, квадратний, скошений череп.
4. Особливостi аналiзу неврологiчного статусу новонароджених i немовлят:
А. Аналiз грунтується на загальному станi дитини;
Б. Аналiз базується на групi безумовних рефлексiв новонароджених.
5. В якому вiцi здорова дитина починає сидiти при пiдтримцi за руку?
А. У 9 - 11 мiсяцiв
Б. У 6 - 7 мiсяцiв
В.  У 3- 4 мiсяця
6. Вкажіть, яку терапію застосовують для лікування гіпоксії новонароджених:
А. Симптоматичну та реабілітаційні заходи;
Б. Дезінтоксикаційну та знеболюючу.
7. Спастична геміплегія при ДЦП це:
А. Ураження нижніх кінцівок;
Б.  Переважне ураження кінцівок з одного боку;
В. Ураження однієї кінцівки.
8. Верхній параліч Ерба – Дюшенна – це:
А. Набряк мозку;
Б. Травма головного мозку;
В. Акушерський параліч;
Г. Вірусна інфекція.
9. Ушкодження спинного мозку в пологах виникають унаслідок:
А. Недорозвитку спинного мозку;
Б. Перерозтягнення спинного мозку;
В. Кровотечі в пологах;
Г. Травма черепа.
10. Дитина з внутрішньочерепною травмою має перебувати у:
А. Палаті з матір’ю;
Б. В дитячому відділенні;
В. Спеціально обладнаній палаті з централізованим подаванням кисню. 

2) Теоретичне завдання:
1. Дитячий церебральний параліч. Етіологія, клініка, діагностика, лікування.








2. Методи оцінювання:

Тестування складається з 10 тестів. В кожному тесті ОДНА правильна відповідь, за яку можна отримати 0,3 б. Тобто максимальна оцінка за тестування 3 бали.  За теоретичне завдання можна отримати 2 бали.
Оцінка

«відмінно» 
студенту, який виявив всебічні систематичні й глибокі знання учбово-програмного матеріалу, вміння вільно виконувати завдання, передбачені програмою, який засвоїв основну та додаткову літературу
«добре»
студенту, який виявив повне знання учбово-програмного матеріалу, успішно виконав передбачені в програмі завдання, засвоїв основну літературу.
«задовільно» 
студенту, який виявив знання основного учбово-методичного матеріалу в об’ємі, необхідному для подальшого навчання та майбутньої роботи, який здатний виконати поставлені завдання, що передбачені програмою. Як правило, оцінка «задовільно» виставляється студентам, які припустилися помилки у відповідях та при виконанні завдань
«незадовільно»
студенту, який виявив прогалини в знаннях основного учбово-методичного матеріалу, припустився принципових помилок у виконанні передбачених програмою завдань. Як правило оцінка «незадовільно» виставляється студенту, який не здатний продовжувати навчання чи займатися професійною діяльністю по закінченні вузу без додаткових знань з відповідної дисципліни. Або не виконав завдання.


3. Терміни виконання:
         Шановні колеги!
Термін виконання завдань складає 3 доби. Тобто до п’ятниці 20.03.2020 року включно Ви повинні вислати виконані завдання на електронну пошту: helen13121991@gmail.com або у Вайбер за номером 0500263848. Бажаю удачі!

З повагою, Паркачова Олена Вікторівна.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

4-ас/с медсестринство в психиатрії та наркології 19.10.2020р.

4 -А С/С МЕДСЕСТРИНСТВО В ПСИХІАТРІЇ ТА НАРКОЛОГІЇ Тема 2. Практичне заняття Методи обстеження психічнохворих. Загальна психопатологія (проблеми пізнання, відчуттів і сприйняття, пам’яті та уваги, емоцій, рухово-вольової сфери та потягів, мислення, свідомості, інтелекту та поведінки у психічнохворих)

Переддипломна практика (терапевтичний профіль). 17-21.05.2022 р. Лікувальна справа.